nepārspējami stilīgs

esmu pats sava bloga sekotājs... kas var būt nožēlojamāk par to. :D
labā ziņa, ka esmu par 90% vesels, psihe normā, principā esmu laimīgs līdz neprātam.
vispār, blogi ir baigi superīga lieta, it sevišķi, ja tajos rakstītāji sāk sevi uzskatīt par žurnālistiem, kā tas esot ar lielāko daļu ASsV blogeru, kaut patiesībā nekas jau jauns nevar principā tikt pateikts tāds, lai kāds baigi par to sapriecātos. nē, nu var, bet ļoooti reti kurš to spēj. jerome jerome to spēja, jo viņa grāmatas, ja. un vēl daži spēja, bet mūsdienās ir tik daudz gribētāju spēt, tomēr no tiem gandrīz(man negribas teikt visi) neviens nespēj. redz, arī es, rakstu par rakstīšanu, bet vai to vajag, vai tev vajag šito lasīt, vai man vajadzēja šito rakstīt - n-ne.

roņu sala.

ja tev ir daudz naudas, tu sēdi uz savas jahtas un sauļojies ar savu ģimeni un izbaudi Dieva doto dabas skaistumu un dzīvi.
ja tev nav naudas, tu strādā ofisē, čakarē veselību un raksti blogus, kurus neviens nelasa.
let me set this straight - es neesmu viens no tiem otrajiem, šis patiesībā nav blogs - šī ir mana internetā publiski pieejamā dienasgrāmata, vai tāda kā noskaņu piezīmju grāmata, ko rakstu, jo, iespējams, kādu dienu gribēšu pats to pārlasīt, lai atcerētos noskaņojumu un situāciju tad, piemēram 2010.gada 29.maijā. tas, ka arī tu to vari izlasīt, ..., novērtē to, jo man ir šitādas piezīmju grāmatas arī fiziskā izpildījumā, tikai tās es nevienam nedodu lasīt, a šo dodu.

Komentāri